nyår / kväll mä Linda :)

tjenis tjenis :D

nuuuu har jag mkää att skriva om :D

igår sov jag hos Linda ;)
vi hade as kul hehe

vi kunde inte sova så vi gick ut klockan 3 asså vi smög ut xd
när Lindas föräldrar hade somnat ^^

vi gick hem till tonn ^^

han var med no och ngn till, vi var hemma hos han till klockan 7 på morgonen :p
vi kollade på film o sånt :)


sen gick vi såklart hem (:

och på vägen hem kom jag på en så dum idé xd
haha hade tunna tights på mig och endå hoppade jag i värsta djupa snöhögen xd
HAHAH
så knasig jagää ;)

men ah i dag så ska Linda sova hos mig vi ska smita ut i kväll till stan bor ju på öster :P
hahah ut genom mitt fönster xd


jaahaa nu äre bah att vänta till mina föräldrar som somna ^^

hehe

lite bider senn nyår :)


Linda & jag

Felicia & jag



stora syster & jag
Linda & jag


pussnn ;*

/ mmadelen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0