2011 :D !!

tjjeeeena :D

jahaa nu äre ju 2011 ;)

firade jue med Matilda,Jasmina,Linda oh felicia :)

när dom kom så skulle vi äta middag och det vart ju tacos (yy'
sen när vi hade ätit klart så knäppte vi en massa kort :)
sen kom matilda, då kollade vi på skräck film och klockan var halv 12 så vi taggade ner till stan
:)
träffade en jävla massa folk :p

klockan 12 så smällde vi ju våran största raket :D
kramade flickorna så hårt och sa gott nytt år:D

vi stog kvar på stan och snackade en stund :)
och typ klockan 1 så gick vi och köpte godis xd
sen typ över 1 så gick vi hem,

det var typ ngn kille som var efter  oss xd
hhaha vetnä varför.

det var en jävla stor folksamling mitten på stan där vi stog

när vi skulle gå igenom den stora folksamlingen fick jag en raket på mina converse skor xd
så jag sköt den på en annan kille xd
HAHA sen hoppade jag på felicia xd
hihie

så j*vla  lyckad kväll :D

synd att inte hannah var med :(

Kommentarer
Postat av: pykkie

jag önska jag var med :''''(

älskardig gmn

första gången jag säger det till dig det här året <3333

2011-01-01 @ 18:03:11
URL: http://pykkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0