Pykkie gästbloggar ;)

Hej, gästbloggar idag haha ! :D
ser att inte Madde har skrivit nå mera ;)
ni som läste detdär : fick it plats i sängen för pykkie tog upp hela platsen & att jag snarkar
1. jag snarkar inte så högt, ska nog oppirera bort polyperna, så jag slipper ha andningsbesvär
2. jag tar upp hela platsen för jag la mig mitt i sängen och jag brukar ligga konstigt det är inte att jag e tjock så ni vet!
aja skitsamma, fick sluta tidigare idag för jag var på nått konstigt "lärakännasamtal" med mamma och min mentor, ahhaha värsta wiierd , visste inte ens att jag skulle va med  ? :S
missade musiklektionen -.-!
aja , sen så gick jag hem med mamma och nu e jag ensam hemma och typ har nyss bakat en gooosiiig kaka thihi :D
amen kolla in min blogg ?
www.pykkys.blogg.se
massor av kyssar & kramar av miiiiiiig ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0