kmr sakna er ! ;*

Hejj alla söta läsare ;* !

i dag ska jag åka till motala så jag hinner nt blogga så mke i dag, :/

men jag skriver ju mer när jag kmr hem jag lovar :D

jag vaknade nyss och tittade på tv har nt ätit nå frukost än och kl 12
åker man ju till motala träffar faster o kusse där :DD

LÄNGTAR :D

men jag har nt så mkt att skriva jag kmr sakna er alla sp Hannah wahlund !! <3


sitter i syrrans rum och bloggar hon typ halv sove hehe

så göllig hon är :D

men snart måste jag börja blogga sa morsan feaan också !! -.-

asso jag kmr nt kunna blogga när jag är där,

faaan vad tråkigt det kmr vara med min underbara syster kmr ju vara där
så jag har ngn jag kan dryga med iaf (a)

och lille kusse ;D

aja jag pallar nt skriva nå mer men ses skriver snart PUSS ;*


Kommentarer
Postat av: PYKKIE (L)

Älskardejj<3

2010-10-02 @ 20:55:54
URL: http://pykkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0