FÖRLÅT,FÖRLÅÅÅÅÅT!

fööörrlåååååt att jag inte har bloggat nå mkt jag har
varit upptagen med skolan och så,

fast jag har it gjort så mke men det har varit Lördag; mysigt med helg vaknade upp med

katten hon slickade mig i fejan, ringde pykkie vi gick på stan skulle köpa byxor

fast då hittade jag inga pykkie skulle hem te forsbacka så hon lärde gå hem

fast då skulle jag endå vara med melissa  så vi gick också ner på stan köpte nya gråa mjukis byxor dom
e gö snygga ;D

söndag; a nu sitter jag här och gör ingenting har nyss bloggat åt pykkie

och min mobil gick sönder när jag pratade med älskling i tel :/

fast nu har jag jue en ny.

men jag pallar it skriva nå mer jag lovar att jag ska bättra mig xD (A)

kyss&smek


Kommentarer
Postat av: anonym ;)

vi förlåter dig helatin



jag älskar din blogga !!!! :D

2010-10-13 @ 17:26:03
Postat av: jennifer.k

kan inte du fixa min heder ? :)

2010-10-13 @ 17:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0