........

........


jag vet jag vet jag lovade att blogga men jag hann faktis inte förlåååååt!! :/


jag var faktis upptagen med skolan jag har haft en massa läxor så jag har it kunna

skriva ngt på bloggen jah,

idag slog Elvira fanny,

det gick över gränsen så ville stoppa elvria,

jag vet att jag bråkar med fanny men det gick liksom över gränsen idag för dig ello...


tyckte synd om fanny :/



fast a hon skrattade ju åt elvira på matten så det e ju hennes fel ..


aja sitter och dunkar musik i min syrras rum ;D

HAHAHAH juste mitt skrivbord rasade igår när jag skulle fixa mig på´morgonen R.I.P :( xD


aja nu pallar jag it skriva nå mer ! ;D


kyss&smek  ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÖÖÖhh det är inte synd om henne ! ¨;)

2010-10-13 @ 20:28:34
Postat av: Anonym

nää precis det är fuck inte synd om henne ! ;o

2010-10-13 @ 20:30:15
Postat av: Anonym

Madde vad äre med dig hon är en hora lack slå henne du också!!!

2010-10-13 @ 20:31:35
Postat av: Fannys vänner.

Fanny är ingen hora.

Jag har hört allt.

Elvia kom fram till henne fast ALLA skrattde till

och med elivira.

Men hon valde fanny bara för att du madde inte är vän emd henne och bara för att alla är på din sida så får ingen vara vän med henne Så tar jag det som.

Och sluta sitt ochsnacka skit om therese och fanny MADDE!

2010-10-14 @ 21:11:56
Postat av: Fanny/therese vänner!

Sluta hålla på!

Jag har fått hört allt ifrån dom.

Att ni sitter och snackar skit om dom att ni skriver massa omogna lappar som dom hittat.

Asså madde lägg ner. Det var inte bara fanny som skrattade det var ALLA sa hon till och med du.

Men hon tog fanny bara för att du hatar henne.

Och det är jävligt konstigt att du tycker synd om henne?

Hon slog ju elvira? fattar noll och de är inte konstigt.

Snackar skit ochs edan tycker du synd om henne?

Lägg ner -,- Ni behöver inte alls bli vänner för de vill inte fanny och thess de vet jag och jag vet att du inte heller vill de efter de dom gjort.

Men lägg ner ni andra emd att skriva att fanny är en hora, för om ni säger att hn är de så vet ni inte vad de är.



hejdå!

2010-10-14 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0