CHHA, alla sötnoosar :D

CHHAA , alla sötnoosar :D

nu e jag tbx ;D !

ja som sagt jag lovade jue att skriva allt jag gjort ;D

a när jag var framme i motala var min faster och mötte maij vid tågstationen
och i åkte hem te henne hennes stora ville phjuu -.-

a ;D

jag var där från lördag-tisdag poj poj :p

a, vi var på stan och köpte en mascara,tights

fick 200 av min farmor gick och köpte liten gudis och mums mums ;D


vi badade och hade skoj
 dem hade en bubbel pool (stavning)

ehm lekte med lill-kusse asso i trädgården så jävla full med energi var den dära lilla saken ;o :D

vi gick gå upp kl 8 ellä 7 -.-

för lill kusse var gö pigg på morgonen och vi fikade när vi var på stan också ,!

vi fick sitta på tåget i 6 timmar fyyfaan ;oo

när vi var hemma assah i gävle :p
så skulle jag ringa älskling ( robin )

fast det glömmde jag för min stora syster drygade med mig i hela 6 TIMMAR !

så gö dryg den dära saken eeä :oo

ja,  när jag var hemma var mamma o alla där fast inte katten hon var hos  min syrra alltså äldsta
Elisabeth o hennes pojkvän Jonas :p

sen så skulle vi åka och hämta henne  och det gick jue som en dans hehe ;D

fast a nu sitter jag bah och bloggar som vanligt och ska snart ringa älskling så snart när jag har laddat min mobil :D

aja puss, jah skriver mer i mon ;*

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0