<3


chhaa, ;*

vaknade upp med pykkie

hon tatade på att jag skulle sätta på musik på mobilen -.- xD

kollade på flickan som lekte med elden i går kväll gick ut och träffade maria och victoria,

och hannah hade flätat sönder mitt hår så jag fick it ut flätorna det var skit småa ;Oo

heheh kom hen halv 1 eller 1,

efter dä så satte jag mig vid datorn och pykkie la sig i sängen xd

hon somnade och snakade skit högt!!! ;oo

blev trött och la mig också vi somnade fick han it plats i min säng pykkie

tog upp all plats
men a var nyss på stan med henne vi typ gick runt och gjorde ingeting fett många S-K :oo

aja blev singel igår..

pallar ej skriva nå mer PUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0