kvällen innan skolan . :)

hejj alla stora & små bloggläsare;) har vart ute med Julia karim och vi snackade bara lite:)
vi var ute och gick en bit till stora lekparken xD sen gick vi in till porten och lodade där för
det var as kalt ute badade kanske i en timme och en halv timme mamma dampade lite för
jasmina skulle bada hehe men nu sitter hon bah vid datan så jag skyndade mig i onödan !
men ah själv gör jag ingeting :/ eller jo sitter och kammar håret XD hehe och fryser kom
ju nyss ut från badet och har nyss klätt på mig som sagt sitter jag bah och kammar mitt
cp hår som jag hatar och + det e så gö fult ;D asså ah men jag ska nog titta på film och
nog sova efter det men som sagt i morgon börjar skolan fyfan assåh men det ska jju bli
lite kul att träffa skol kompisar :D (Y) och det skulle börja en ny tjej i klassen sa min fröken
något om hon hette julia eller vare nu var :P inte julia karim jag var med en annan ska bli
spännade att träffa henne:P men hon kmr nog inte att trivas så mke i våran klass xD hehe
för vi som går där nu är typ som en familj assa aa som vänner förutom två tjejer i min klass
som dom flästa hata säger inte vilka det e heheh ;) meeen har typ inte så mke att skriva
ah joo i morgon ska jag vara med Linda Åslund och tummen upp för det :P så kul det ska
bli HEHE men ah ska snart titta på film men vet inte vilken .. men ah joo nu vet jag det ska
bli nee..jooo ni får veta det i morgon när jag bloggar jag kanske hinner blogga lite snabbt i
mon på morgonen bärjar ju halv 9 ååh gö skönt med sov morgon :D tummen upp  (y) .....
men ah ska kolla på film nu puss & kram

// mmadelen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0