gö kul:D

hejj alla sötnosar :D

vaknade 12 a kke för en timme sen,

jasmina & jag tittade på film i går kväll ( i love you beth )

as bra :D

hon sov inne hos mig och kke ska jag byte header :)

den jag har nu e ju as fin tkr jag jasmina ska göra headern till mig eller
ska jag göra den själv :)

ska '' kanske'' till fjärran med maryan älskling
maria skulle igentligen också med fast hon hade inga pengar idag :(!

har typ inge att skriva men i går kväll var jag ganska ledsen över saker som
hade hänt tidigare..

om pappa & de men vill it skriva de på bloggen .

ni som hade bdb kan kolla där

HannahsElskii @ bdb

ska nog börja packa lite PUSS ;*

ha en bra dag // mmadelen

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg!<33

svar: jag vet!

2010-11-05 @ 23:01:17
URL: http://jeccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0