falsk bv !

ah som sagt jag skulle ju skriva om de som hände i veckan .
i veckan blev jag singel. Nu äre slut mella mig och robin issa
men så äre bah. dagen vi gjorde slut torsdags alltså och sen på fredag
så pussade han min bv alltså dagen efter.
och julia karim min förra bv hade sagt till Robin issa att hon var kär i honom fast
jag var tsm med honom och jag och julia var bästisar då ..
visste nog att hon var en falsk vän!
nu ska alla veta ! hur julia igentligen är mot folk !
hon gillade robin när jag var tsm med honom och hon var bv med mig då
snackar skit om andra men sen är hon med dom personerna

ta inte illa upp julia karim men så äre jag tycker iaf
väx upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0