brandmänn ;)

hejj alla stora och små läsare ;*
idag har jag varit i skolan, när jag kom hem satte jag mig i vardagsrummet och
tittade på tv men sen så somnade jag nästan så jag gick upp och tog en dusch ;)
men sen så åt jag ''lite'' hehe ;)
men ah sen satte jag mig vid datan och chattade med älskling, tittade också på film medans
nå piraj skit :P
den var faktis as bra :)
men ah i morgon kmr nå brandmän till vår klass för vi har arbete om det så vi slipper
gympan (Y) :P
ska också på fjärran med emma alexandra :)
nok skulle igentligen också med men hon skulle på nå dans elr vare va :S
och hon skulle också ha utveckling samtal.
så hon kunde inte följa med,
men nu fick jag nyss reda på att alexandra inte kunde följa med
men iaf jag och emma går ensamma :P
men ah jag ska nog kolla på  tv och chilla lite ;)

pussen ;*

/ mmadelen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0