bio med Linda :)<3

hejjj alla sötnosar ;)
vaknade 1 men somnade om -.- :p
vaknade och gick & satte på datorn och börja blogga :)
men iaf Linda sov över & det blev en ostadig natt för mig xD
var as trött när vi skulle kolla på film thihie ;)
men ah iaf glömmde blogga om bion igår med Linda Åslund <3
ah vi var på bio ni som inte läste gårdagens inlägg ah vi kollade på ''tusen gånger starkare''
den var faktis as bra :) men innan vi var inne i salongen så typ satt vi utanför och typ kollade på
en j*vla lodig reklam XD men ah det behövde ni inte vet men innan vi var i biohustet alltså när
vi var på väg dit så hade jag glömmt min mobil ! så vi fick cykla och hämta den hos mig för vi var
hos Linda hon skulle lämna saker och hämta lite money hehe och sen var vi på väg ditt så sen tog
Linda värsta om vägen ner på gatan XD och då skrek jag as högt ( F*N VAD SMART DU ÄR LINDA)
ah yet sen kom en as sur gubbe och bah ( NEEEE ), sen jag bah ( joooooo ) till honom HAHAHAHAH
Linda åslund jag älskar dej sjukt mke, du är en underbar vän och tack för en underbar kväll ! <333


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag tyckte slutet på tusen gånger starkare var dålig :p<3 fin blogg :P

2010-11-07 @ 14:23:48
URL: http://bahjennifer.blogg.se/
Postat av: Linda åsluund..

aww, gumman jag älskardej med!

varsegod, det måste göras om! <3

2010-11-07 @ 15:41:17
URL: http://dendualdrigkommerblii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0