utvecklingsamtal :/

hejj alla söta och fula.. nerå men chaa! :*
idag har jag inte gjort så mke mer än att vara i skolan, gick hem och typ kollade på tv,
mobilen funkar igen och äntligen kan jag messa, :D
duschade nyss , och messade älskling, och vi morgon ska jag vara med honom, :*
och OMFG i morgon har jga utveckligsamtal :/
och vad har inte jag gjort då, elr ah
inte varit snäll iaf ^^
och nu sitter jag och skriver med robin hood ^^ :*

men ursäka min humor ..
ursäkta också att inlägget blev lite sent :)
men ha bloggar mer imorgon och då får ni veta hur det gick på utvecklingsamtalet ;)

pussN ;*

/ mmadelen

Kommentarer
Postat av: Em

Svar: hehe nej det är verkligen inte sant! dels är jag säker på att det inte är sant och dels har jag läst att dem som har gjort klippet är kända för att driva med folk med liknande klipp :)

2010-12-06 @ 20:23:15
URL: http://justinbieberofficial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0