julafton :) o sånt

chaa ;)

förlåt om jag inte bloggat,


Jul Middagen före julafton med Linda,Jasmina oh Hannah:
vi åt mat och hade det jätte mysigt med tyvär kommer det inge bilder från den
men vi knäppte en massa bilder men dom har morsan på hennes kamera :)
vi åt prinskorv,köttbullar med potatis o ngn sås ;)
gooottt ;p


Julafton med familj : jag vaknade ganska tidigt för vi skulle äta jul middag med släktingar och
familj men jag var tyvär sjuk så jag missade göten och julbordet -.-
så jag fick mat på sängen ;)
sen efter vi hade ätit så var det jul klapps utdelning ;p
jag fick en Mobil,Kamera,Kläder,Minneskort till kameran,candy,parfym av bästis ;)
pykkie vela ha en bad hair day mössa så jag köpte en åt henne som hon vela ;)
sen klockan 3 kollade vi på kalle ankas julafton ;)

dagen efterr julafton : vad jag med Maryan,Madeleine,och Julia karim
vi lodade en stund i min port sen vart julia karim  hungrig så vi följde med henne till natti natti
sen när vi kom hem så frös jag och Madeleine frös som in i helvete ;oo
kände inte mina fötter x'D

Söndagen : mötte älskling på gävle strand, vi gick hem till mig och kollade på film och myste :)


Idag : idag ska jag inte göra något speciellt iaf inte vad jag vet :)

pussnn ;*

Kommentarer
Postat av: elin

heej gmn jag har köpt julklapp till dig tills vi träffas:D<3<3<3

2010-12-27 @ 20:17:30
URL: http://eliinbloog.blogg.se/
Postat av: elin

meen älskling så klart jag ville köpa julklapp till dig bästavän<3<3

2010-12-27 @ 21:40:16
URL: http://eliinbloog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0