:)

hejj sötisar:*.
bråkade med morsan och var irriterad på henne
och alla skrev på msn så det var ett jävla tjat-.-
och juste jag hade ju utvecklingsamtal :S
det pirrade i min mage.. När jag kom in i  klassrummet med mamma,så skulle jag få hämta
matreal som jag skulle få visa mamma, sen fick jag säga allt -.- typ
vi snackade om att jag hade nått upp alla mål som vi ska i 5 an :')
såååå duktig jag är ^^
och i onsdags så visade min so grupp en teater x')
och nu fick klassen se hur jag igentligen är om man känner mig riktigt ^^
för annars har jag nog varit lite snobbig mot tjejerna i klassen som jag inte tycker om ^^
''tyyyp''
men ah, och på fredag alltså i morgon ska mina girls visa talang för klassen :)
sara kommer dansa tai dans, däria och elvira hip hop dans,nidar med justin bieber, ;D
och jag ska vara program ledare ;D
rahma, gabbi och vikis är jurryn :)


idag var jag på stan med min underbara farmor :)
vi köpte skor,leggins,en en skiiiiit snygg skjorta ;D

mmmh, asså jag vill ha jul nuuuu ;oo!
men ajja snackade nyss med bv i tel typ i 22 minuter

ett skämt till pykkie ;D heiii jag heter *****
xD
ingen fatta ^^
men nu sitter jag och dricker ett glas saft ;D

mumms :p

ajja nu ska jag sova ;)
för i morgon äre skola
och tro inte att jag tkr om de för det gör jag verkligen INTE XD

a men ajja x')
nu ska jags sova på riktigt ^^
elr i morgon ska jag vara med bv :*
så roligt de ska bliiii !! :D

ah men ajja nu ska jag sova på riktigt ;D

pussN ;*

/ mmadelen



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA :D

2010-12-09 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0