dryg dag ^^

hejjj alla sötnosar ;*

odag har jag varit i skolan,det var , det var cello kolckan 10 när vi kom från rasten, as kallt jag hade tappat bort min mössa :s
haha jätte smart ^

när jag kom hem satte jag mig vid tv, duschade när jag råkat somna i tio minuter XD

inte konstigt jag vaknade ju klockan 4 a :O
och gick till skolan kvart sju :/
elr nää jag gick halv åtta ! :O

för jag gick med jamsina -.- och hon trögadde sig framför spegeln,
ni som inte fattade vem jasmina var,det är min stora syster som går i 7 an:)

jag och hon är typ lika galna xd
fast jage glanare ^^

men det är värkligen inte jag måste ta upp på bloggen ;)

men  ah nu ska jag nog byta om till mjukis byxor, för jag sitter med mina jeans haha
;)

men ah nu ska jag gå ;)

pussen ;*

/ mmadelen


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/fredag-dagens-blogg.html#comment

2010-12-03 @ 14:43:46
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0